3 Mayıs 2012 Perşembe

küçük jestler:))

 Rahatsızlığım evde bi sakinliğe yol açtı herkes üstüne düşün görevi fazlasıyla yapar oldu...ben ayakta dolanamayınca oğlum ve eşim kendi çapındaa ev işlerine giriştiler biraz gücüm olup onların o beceriksizliklerini  fotolamak isterdim:))Ay çok tatlılardı:))
bu mavi güller babasının desteğiyle biricğimden geldi:))Anlamı neydi bu arada mavi güllerin??:))
Canımın içi biricik oğlum okuldan geldiğinde ona dedim anneciğim rahaatsızım yemeklerini güzelce ye  canım dedim...cvp bakın ya nasıl eriyip bittim Annem sen dinlen hiç kalkma ben yemesem de olur sen yetersin bana....tam böle bir cümle kurdu bittiğim an buydu...Rabbim tüm hastalara acil şifalar versin...Amin
Tam bir tesbih tutkunu olan eşimde hem kendi işine yarayan hemde benim yüzümü gülüdren bir jest yapmış tesbihlerinden birisinin imamesine hepimizin baş harflerini taktırrmış çok da hoş olmuş:))                                             SEVGİLERİMLE:))

6 yorum:

  1. İlaca filan gerek yok.. Bunlar şifa gibi gelir sana ;) hele o laf.. her aklına geldikçe canına can katar.

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy çok ciciler kıyamam yaaa rabbim şifa versn canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürederim dualarınız içinde çooookk mutluoldum:))

      Sil
  3. merhaba blogger cafeden geliyorum beklerim

    YanıtlaSil