e-ppostadan

11 Haziran 2012 Pazartesi

bir pazargünü daha:))

 Selamlar herkese klasik pazar günlerimizden birinden daha post çıktı...malum genelde bütün hafat çalışan bi eşim var pazar günleriini değerlendiriyoruz bizde...
Sabah efe nin bizi hem korkutan hemde üzün olayıyla başladık güne Allah a şükür daha kötüsüde olabilirdi:(((kız kardeşimin sınavı vardı bizim burada bi okula çıkmış sınav yeri eşimle efe de yanlarına gittiler kahvaltıya getireceklerdi annemle kız kardeşimi tabi efe yerinde sabit duramayan bi çocuk annemle memetin yanında sen merdivennlerden yuvarlan
kapıyı bi açarım mememtin gözlerden alev fışkırıyo efe ağlıyo ben şok şok ....
Mehmet hhhhh kullandım yanlız mehmet te:)))mehmet korkmuş kafasına bişey olcak diye falan şükür kolundaki yarayla atlatmış...pansuman falan yaptık koluna ama efe yi susturmak ne mümkün
Anne merdiven 3 katlıydı ya 5 katlı olsaydı daha çok acıcaktı diye bi nevi  merdivenlerin 5 katlı olmadığına şükreder vaziyette dolaştı bütün gün:)))işte kolumunz...
   Neyseki efemiz biraz sakinledi kahvaltımızı yaptık çıktık dışarıya Efe nin çarşamba günü gösterisi var gösteriden sonra da şu bizim bir Kurana geçti diye bi kutlamamız olcaktı efe nin onuda gösterisinden sonra yapıcaz markete çıktık ordan ıkea ya geçtik bi biraz dollandık bi kaç parça bişeyler aldık işte alınanlar:))
kalbimizz:))
www.facebook.com/BiricigimBlog hmmm bu arada face sayfamızdan takibe buyrun :)))
              bu efe nin odasına şimdilik salonda asılı efe içini yerleştirmeye başladı bile:))

                               kolunu bize duygu sömürüsü olarak kullandı sanırım kola içiyo:))
                              çarşamba günü için pipetler:))vazomun içine çicek dikicem şimdilik pipetlerle mutlu:)))

                                         çerçevemiz makinam bozulduğu için resimler teldn:))
                                      bu diğer çerçevemiz efe nin odasında bi resim duvarı yapmayı palnlıyoruz bunları kullanıcam orada:)))
ben şimdi koşuşturmacalara dalıcam çarşamba gününe kadar öpüyorum sevgilerle:))
                                 

6 yorum:

  1. ayyyy kıyamam yaa ben ona öpseydin annesi geçerdi :) ço geçmş olsn canımcım

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben kargolaynca yekrar haberdar edicem seni inş..

      Sil
    2. canım adresimi sildim haberin olsun

      Sil
  3. AYYY CANIM GEÇMİŞ OLSUN..
    YERLERİNDE DURAMIYORLAR SONRADA UFFFFF OLUYO..

    YanıtlaSil