8 Haziran 2012 Cuma

TEK AŞKI KALBİMİNN:))

 Canım canı biricik oğlum da taile girdi artık bütün güzel çocuklar gibi:))
 Okuldan çıktık resim çekilmişti onları aldık ve şeker istedi
pek abur cubura düşkün deilidir biriciğim,anneside kırmadı aldı şekerini
eve geldik şekeri yere düşmüş dedim anneciğim at çöpe
-ama ama anne öptüm taaaa beynime koydum yıkayıp tekrar yiyebilirim dedi:))
tıkadık ve yemeğe devam şekeri
beyinini yerim ben onun can can Rabbim bütün evlatlarımızı anne babalarına bağışlasın
olamayanlarada en hayırlısın dan nasip etsin inş...karşılıksız tek sevgi:))
paşamın resimlerine buyrunn:))
 tam bir teyze aşığı çok sever çok da üzer teyzesini:))resmimizde teyzemizle....

                                           seni çok seviyorummm canım benim..
                                          herkese kocaman öpücükler sevgiyle:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder