3 Nisan 2012 Salı

2 ay sonra sevgililer günü postu:((

Ne kadar temel olduğumu bu blog açtıktan sonra anladım sanırım:((Ama aslen öyle deil daha aktif olacağım...biriken postları sık sık yayınlıcam inş:))

   Aslında sevgililer gününü mehmet de bende pek önemsemeyiz...o güne özel bişeyler yapmayız her gün bizim nasılsa:)))Ama o gün efeyle bütün gün evdeydik pata istedi efe eee  tabiki yemek yeme sorunu olan oğlumun yiyecekler ilgili bişey isterde ben durur myum?Koşarak mutfakta buldum kendimi :))başladık efeyle şöyle olsun böyle olsun diye düşünmeye.Sonra kalpli pasta yapalım dedik günün anlam ve önemini vurgulamak için deildi aslında...ama sınırım etkilendik ilk aklımıza gelen kalp şekli olduğuna göre:)))




         Eeee pastadan dahada tatlı olmuş ama benim oğlumm:))
            Acemilik mi?beceriksizlikmi?acaba nedir nedir?:))ama biz beğendik bu kadar yapabildik:))
       süslemeler tamamen efeye ait bana prenses buldu ama babaya uygun bişey bulamadı babayıda cücelrden seçti:)))sevgiyle ...

2 yorum:

  1. çok tatlı oğlun MAŞALLAH Allah bağışlasın mutluluğunuzu daim etsin. hoşgeldin blog alemine banada beklerim :))

    YanıtlaSil
  2. teşşekkür ederim senin çocuklarınada bayıldım çok beğendim bloğunu...Rabbim evlatlarımıza uzun sağlıklı ömürler versin canm

    YanıtlaSil