6 Nisan 2012 Cuma

sınav!!!

       Haftasonu aöf sınavıları var şimdiden anneme gidiyorum sınava ordan gidicem...sınava girecek arkadaşların Allah yardımcısı olsun ...ben çok zorlanıyorum hem annelik,hem eşlik,hem ev hanımlığı,bide öğrencilik eklenince sınav dönemleri çok stresli oluyorum inş çabalarımın karşılığını alabilirim.:))Eşimle oğlumun dersteği sayesinde kendime güvenim artıyo...
 efeyle vakit geçirirken bile beni düşünüyo oğlum...anne hadi sen biraz ders çalış ben kendimi idare edebilirim sınavlarında başarılı ol...yerim o akıllarını canım oğlum benm...he bide sınavlarımda başarılı olursam ödülüm var efeden...sınavlarından güzel geçersen sana çiçek alıcam:))) sanırım taze çiçeğe olan düşkünlüğümün farkında canım benm:))
  Blogğumu ziyaret edip okuyanların gözlerine sağlık:))
   Yakışıklı oğlum la kapanış yapalım:))gözlükler yeni olduğu için evde de kullanıyoruz...daha yeni almış biraz fazla kullanmak istiyomuş:)))
                             Rasulullah (s.a.v):Allah birbirinin arkasından dua eden kullarima kıyamam ikisinide affederim diye buyurur..Duanın en güzel anında dualarınızda anılmak dileğiyle...HAYIRLI CUMALAR ...

5 yorum:

  1. sendemi okuyorsun benim gb???
    bu arada sonuçlar nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım okula devam:))yani orta dereceli inş hayırlısı olur bakalım...senin nasıl canım?

      Sil
  2. ben işletme 4. sınıfım inşallah bu sene bitçek
    benim muhasebeler zor sınavlarımın sonucu iyi
    9 dersten girdim sadece 1 tanesi 46 maliyet muhasebesi:((
    onun dışında güzel senin nasıl sonuçlar valla inşallah haziranda biter sende hiç takıntısız geçersin valla çok zor
    bıktım artık. buarada çalışma sistemin ne?
    niye sordun diceksin ben bu sene tek bir yöntemle baya ii notlar aldım aynı yöntemle çalışmıyorsak paylaşayım dedim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh çok güzel bende 8 dersten girdim 6 ders iyi 2 side 37 ve 47 benm bölümüm sosyoloji...valla ders çalışma sistemine o kadar ihtiyacım var ki:(ben ne zamn fırsat bulursam kapanıyorum kitaba gece gündüz ne zmn vaktim olursa ama pek verimli olmuyo bana bu şekilde çalışmak çünkü ders çalışmaya zamnım kaldıysaa bitkin bir anım oluyo ve verim alamıyorum sen nasıl paylaşıyosan lütfen bana da yardım:)))

      Sil
  3. bak şimdi canım ben bunu aöf ile ilgili forumlarda gezerken bir arkadaşımızdan öğrendim allah ondan bin kere razı olsun öyle kitaplardan fln çalışmakla olmuyor hem zaman kaybettiriyor hemde en fazla 10 15 soru fln çıkıyor. ben murat ilkumut ve karacandan çalışmış biri olarak pek memnun kalmadım şimdi yöntemi söylüyorum tek yapman gereken internetten geçmiş yıl sorularını indir cevaplarıyla birlikte. ondan sonra cevapları bir deftere yaz. dersleri tek tek çalış yanı mesela aile sosyolojisi dersine 2008den başla 2011e kadar sırf onu çalış sonra başka derse geç karıştırma. çalışma şeklide önemli soruyu oku cevabına bak iyice anlayıp öteki soruya geç 30 soru buşekilde bitsin sonra cevaplara bakmadan önüne bir kağıt alıp bu defa sen çöz emin ol bu yöntemle eğer benim gibi matematiksel bir dersin yoksa 65ten aşağı not almazsın. sormak istediğin soru olursa benim bloga gelip sorabilirsin herhangibir yazının altına..
    biraz karışık oldu farkındayım soru sormak istersen çekinme canım..

    YanıtlaSil